Amy@Takdir Dan Waktu..

picture comments

Isnin, 19 September 2011

Please lah..aku bukan Gay ...!


Mungkin ada segelintir Masyarakat yang masih lagi agak keliru dengan  spesis “Gay” nie. Bagi yang belum mengenali golongan ini..mereka menganggap lelaki seperti yang ingin aku ketengahkan ini sama sahaja seperti kaum lelaki yang ada di sekeliling mereka.

                Oleh yg  demikian.. aku rase terpanggil untuk share cikit experience dgn u all tentang manusia yg di ketegorikan sebagai Gay nie.Segalanya bermula setelah aku tamat dari alam persekolahan(20thn).walaupun hanya berbekalkan kelulusan teknikal yang aku ada..namun tidaklah sesukar mana untuk aku mendapatkan peluang perkerjaan.malah sebelum aku tamat latihan lagi Pelbagai pihak offer kerja.di antaranya Malaysia Airlines MAS...TV3..Proton..Hotel ternama. Dan macam macam lagi.Namun aku lebih interested dengan kerjaya yang agak “glamour”..so Aku sanggup tinggalkan kerjaya aku di MAS (dulu Terminal kat Subang Jaya,).semata mata ingin mengejar impian “kecik” aku yg hanya mementingkan keseronokkan ...Aku bermula dengan menjadi seorang Penari kebudayaan ( mmg lari bidang giler..hahaha)

                Bermula dengan mengenali golongan yg lebih mudah di panggil “Sotong” atau pondan Sememangnya tugas aku  berdamping dengan golongan mcm nie.( Dlm ramai2 penari lelaki..just dua orang shj yg “keras”(Jantan tulin)..iaitu aku dan sowang lagi  dancer lama.apa lagi..manja semacamlah sotong2 kurita tu kat aku..mcm2  teknik diaowang try goda  aku..tapi aku wat tak pham aje.Tiba lah pada suatu ketika.. group kitaowang di arahkan utk menjalani latihan di sebuah pusat latihan kesenian trkenal diMelaka selama 3 hari.Pada satu mlm tu di sebabkan terlalu boring sgt Aku dan Faizul wat planning utk “enjoykan” badan kat Bandar Melaka.kitaowang tak expert sgt jln2 kat situ..so aku terperasan 2  orang lelaki ( Macho la)yg mana sejak aku n faizul mencari2 arah disco  ..diowang asyik pandang semacam jek kat kitaowg.sebaik saje aku beritau lelaki tu akan tujuan aku..maka dia dengan penuh semangat dan beriya iya..bersetuju utk menunjukkan disco yg kitaowang maksudkan..malah mereka berdua turut  join sekali..dan offer utk “payong”( belanja)lagi sekiranya aku berdua “melayan” dia dan kwnnya tu..Mulanya agak pelik jugak lelaki berdua  tu..nape baik sgt..nape lepak jek kat basstand dr tadi.tp baru skg  nak ikut kitaowang.Emm,,Akhirnya segala motivenya terjawab di saat aku dan faizul duduk bersama 2 lelaki tu..nak tau ape dia buat?..mase kita orang duduk bersebelahan Lelaki yg macho td tiba2 mereka berdua boleh jadi manja tak pasal..  boleh Meraba “Anu” aku ! cittt! Pastu dgn suara yg macam kucing miang dan mendayu2..Lelaki tu tu ajak aku ikut dia balik bilik hotel tempat diowang menginap…Arghhhhh…pe lagi aku dgn faizol ..cari helahlah..kata kat 2 orang tu..yg kita owang nak gi toilet jap..so di kesempatan tu lah kita berdua..cabuttttttt lari..hahaha..tahan teksi ( duit tak cukup smpai jek ..merayu Abg Mohd Nor pereka Tari kitaowang tolong settlekan..)

Lari dari mulut Naga..masok mulut buaya..cittt!!,tulah nasib aku mlm tu…bila sampai jek kat bilik asrama kita owg..mmg tak sedor lansong..letih giler..badan macam baru turun dari gunung Everest..xtau kenapa kepala pening giler..berdenyut2..mcm nk muntah pun ade..so kita berdua pun terlelap dgn lena nya.tapi entah kenapa..pagi tu..sebelum mata aku  terbuka..telinga aku dah dengar suara beberapa owg pompuan menjerit dan ketawe megekeh2…rupanya bila kita berdua pndang kelengkanag kita owg dah terlondeh suar..dlm mase yg sama..hati berbisik ..”mungkin mase minum dgn gay 2 org tu..diaowang dh masokkan pil khayal dlm gelas kitaowng..dan bila tiba di hostel plk..dlm keadaan yg separuh sedar..sotong2 tu semua telah mengambil kesempatan kat kitaowng..padanlah sejuk jek kelengkang tido mlm td….Arghhhhh..( tuhan jek yg tau..mcm mane perasaan aku mase tu..) rase macam nak tumbuk jerk muka sotong2 tu sekor2…!!

                Ingat dah xde lagi ujian Allah terhadap aku dgn mahklok yg pelik tu..rupanya ade lagi..!Setelah aku resign dari tourism Centre tu..Aku di pelawa pulak sowang manager di sebuah Hotel bertaraf 5 bintang di pusat Bandar Johor Bahru.(aku kenal mase slalu wat show kat hotel tu untuk majlis2 org kenamaan mase keje sebagai dancer di Johor Kraf Village).Di Hotel pulak aku bertugas sebagai waiter di Bequit departmentt.Setiap hari pelbagai2 jenis manusia aku aku jumpe..dari golongan yg biasa hinggalah golongan atasan/VVIP. Dan disebabkan aku memiliki kelulusan dlm bidang teknikal..aku telah mohon di tukarkan ke Maintenance department (Sbg Juruteknik)Alhamdulilah,pemohonan aku di luluskan.. Emm..masa tu lah ..Aku brkenalan dengan seowang lelaki yg ketika itu telah mnjadi penceramah jemputan satu seminar anjuran bank Bumiputra ( skg CIMB).Dia Nampak muka aku jek..tiba2 dia kata..yg muka aku seiras muka anak saudara dia…then dia bagi name card kat aku..bila aku tgok tertera nama nya.”Dr S..”(rahsia..xbaik aibkan owg) bertugas sbg Management Consultant..beribu pejabat di kuala lumpur).Aku bangga dapat kwn yg berkedudukan tinggi serta dihormati masyarakat.Ibunya merupakan seorang wanita yg mendapat pengitirafan sebagai Ibu Mithali  di Perak.serta beliau mempunyai adik beradik yg baik budi perkertinya.Namun tanggapan aku tu..akhirnya rentong....apabila dia rupa2nya seorang juga gay.segalanya terbongkar apabila aku di jemput ke rumahnya di satu kawasan elit KL..mlm tu setelah aku dan dia puas berjalan2 di sekitar ibu kota .bukan setakat tu aje..malah dia juga dgn bermurah hati telah mebelikan aku beberapa helai baju dan sepasang kasut..kemudian aku di bawa ke sebuah kedai motor..siap suwoh pilih..motor mana  yang aku suke.tapi aku motor yg paling besar dlm kedai tu…ngeh3x..igat terus dapat..rupanya..ade syarat..aku kena tido umah dia sehari dua.. dlm masa yang sama aku diperkenalkan dengan beberapa orang kenamaan ..sebaik jek tiba di rumahnya..aku cukup teruja bila tgok rumahnya yg tersergam  indah bak istana..bilik tido jek ade 8 bilik..rumah 3 tingkat..tapi yang peliknya..mlm tu dia nak tido bersama2 dgn aku satu bilik..pe ke hal??..bila aku tanye dia kata..saje nak menambahkn lagi rase kemesraan terhadap tetamu yg datang…hati aku dah mula rase tak sedap..naik bulu roma aku..tak sangka..org yg di segani boleh bersifat melampaui batas…tapi di sebabkan keimanan serta sifat kejantanan aku masih kuat..mlm tu jugak aku wat keputusan xjadi  bermalam kat situ..aku jalan kaki dari atas bukit..turun tahan teksi..terus ke puduraya.serta merta hati aku jadi benci dengan mahluk yg di gelar Gay nie.! ( pe taknye..tido kat basstand smpai pagi tu..tiket bas dah abis.sob..sob...)

                Semangat aku utk terus mengejar dunia glamor masih menebal…...kali nie aku nekad utk kembali ke KL utk menjalani satu krusus Asas Seni lakonan anjuran seorang pengarah terkenal era 90an.( Hotel Concode )semasa sessi fotografi..di situ aku berkenalan dgn seorang Selebriti  terkenal (juri jemputan krusus tu..nama xperlu di nyatakan..dosa) yg boleh dikatakan meletup dan dikenali ramai.sering menimbulkan kontraversi dlm industri tanah air.Dlm ramai2 peserta yg terlibat di dalam dewan tu..aku di temubual olehnya..pelbagai soalan peribadi di tanyakan ..tak cukup dgn tu..lepas sessi penyerahan sijil penyertaan..dia turut meminta nombor HP aku..dgn alasan..utk memudahkan dia menghubungi aku..bila ade peluang yg sesuai..bila dia dapat nombor hp aku..boleh dikatakan hampir setiap malam dia call aku..mula2 citer psl industry perfileman..pastu..janji mcm2 peluang..citer psl hal peribadi..mula meluahkan rase hati..adoiii,lebih dasat lagi bila dia sering mengungkapkan kata2 lucah serta memgajak melakukan “phone sex”.Aku memang tak sangka …dia yg juga mempunyai latar belakang  pendidikan tinggi pun..masih jahil utk membezakan yang mane baik..dan yang mane buruk.Sebenarnya masih banyak lagi pengalaman antara aku dengan kehidupan golonagan sedemikian..tetapi cukuplah apa yg telah terluah…kerana yang lainnya..tak sanggup utk aku kongsikan bersama.yang pasti aku belum pernah “diperlakukan seperti Kes Seorang Dato Seri tu..…mintak di jauhkan .nanti tak pasal2 kena wat sumpah Laknat pulak..hahaha.harapan aku berkongsi pengalaman ini cuma satu..nak masyarakat sedar akan kewujudan umat nabi Lut ini yang tanpa kita sedar ianya dalam diam telah merosakkan tatasusila kemanusiaan bangsa maupun agama.(*nie citer zmn jahiliah aku tau..skg dh baek..huhu..insyakallah.)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan